Από το όρος μέσω του Στα. Μονοπάτι Cruz – Pinoy Mountaineer

Από το όρος μέσω του Στα.  Μονοπάτι Cruz – Pinoy Mountaineer

DAVAO CITY – Είμαι τόσο ενθουσιασμένος που επιστρέφω στα βουνά των Φιλιππίνων με μια επιτυχημένη ανάβαση Όρος Από μέσω του μονοπατιού Santa Cruz στις 24-25 Απριλίου 2022! Αυτή είναι η πέμπτη μου κορυφή στην υψηλότερη κορυφή της χώρας (2005 -Kidapawan, 2010- Kapatagan-Kidapawan, 2011- Talomo-Apo Traverse, 2014- Kapatagan, 2022-Santa Cruz) και μόνο η πρώτη μου ολονύκτια πεζοπορία στις Φιλιππίνες μετά την πανδημία , δεδομένου ότι ήμουν στη Λατινική Αμερική για ένα χρόνο. Μαζί μου αυτή τη φορά ήταν οι μακροχρόνιοι φίλοι μου στην πεζοπορία Jeshua Sales και Daryl Comagon, και μας καθοδήγησε ο Clyde Gingco.

Φεύγοντας από το Νταβάο γύρω στις 5:30, κατευθυνθήκαμε στο Kapatagan που έχει το δικό του ομώνυμο μονοπάτι που οδηγεί στο όρος Από. Από εκεί πήραμε ένα μικρό φορτηγό στο μονοπάτι κάτω στο Sitio Colan. Αυτό που ακολούθησε ήταν περίπου μια ώρα πεζοπορίας μέσα από εκεί sitios (Colan to Tambis), το εισερχόμενο στο χαμηλότερο ορεινό δάσος που σύντομα περικυκλώθηκε από tinkaran δέντρα.

Μέχρι το μεσημέρι είχαμε φτάσει στο Tinkaran Campsite 1 και είχαμε γρήγορη σύνδεση εκεί. Αυτό το κάμπινγκ είναι βασικά το κύριο κάμπινγκ ολόκληρου του μονοπατιού Santa Cruz, με μια πηγή νερού και άφθονο μακάκο. Ωστόσο, δεδομένου ότι είναι η υψηλή περίοδος και το κάμπινγκ υποσχέθηκε να είναι γεμάτο με κόσμο, αποφασίσαμε να κατευθυνθούμε πιο ψηλά για περίπου 40 λεπτά για να φτάσουμε στο μικρότερο αλλά πολύ πιο ήσυχο κάμπινγκ Tinkaran 2

Η απόφασή μας τελικά αποδείχθηκε σοφή καθώς είχαμε το κάμπινγκ για τον εαυτό μας. Δεδομένου ότι ήμασταν ήδη εκεί στις 13:30, είχαμε άφθονο χρόνο για να χαλαρώσουμε και να προετοιμαστούμε για την πρόωρη έναρξη της επόμενης μέρας.

Την επόμενη μέρα, μετά από γρήγορο καφέ στις 02:00, ξεκινήσαμε την πεζοπορία μας στην κορυφή. Η δασική γραμμή ήταν μόλις 10-15 λεπτά πιο μακριά από το κάμπινγκ και σύντομα ήμασταν στο Boulders. Ευτυχώς ο οδηγός μας μας πήγε σε ένα μονοπάτι που μας επέτρεψε να αποφύγουμε την κυκλοφορία και ακόμη και να συνδεθούμε με το μονοπάτι Kapagatan καθώς αναδύεται από το κάμπινγκ Gudi-Gudi. Μέχρι το 0526H ήμασταν ήδη σε μια από τις κορυφές που αποτελούν τη μεγάλη περιοχή κορυφής του Apo.

Εξερευνήσαμε άλλες κορυφές συμπεριλαμβανομένης φυσικά της κεντρικής κορυφής που είναι η αληθινή κορυφή του όρους Από. Υπήρχε μια επιλογή να κατευθυνθείτε στη λίμνη Venado για να ολοκληρώσετε ένα ‘Sta. Η πίστα Cruz’ αλλά ο οδηγός μας ενημέρωσε να μην το κάνετε λόγω των υψηλών νερών του Venado. Επίσης, δεν ήμουν πολύ πρόθυμος να πιέσω για αυτό, καθώς είχα περιορισμένο χρόνο, και ούτως ή άλλως είχα πάει στο Venado τρεις φορές. Επισκεφθήκαμε το κάμπινγκ με τη σέλα με την ελπίδα να δούμε το πρόσφατα διάσημο χοιρινό κονδυλωμάτων των Φιλιππίνων, αλλά χωρίς αποτέλεσμα.

μι

Σε κάθε περίπτωση, κατεβήκαμε ξανά μέσω των Boulders, και αυτή τη φορά, με το πλεονέκτημα του ηλιακού φωτός μπορέσαμε να εκτιμήσουμε το θειικό μεγαλείο του. Ευτυχώς είχαμε γαλάζιο ουρανό και καθόλου βροχή σε όλη τη διάρκεια της πεζοπορίας – εκτός από την περίπτωση που ήμασταν ήδη μέσα στις σκηνές μας το προηγούμενο απόγευμα. Η κάθοδος ήταν απλή. Νομίζω ότι το διήμερο δρομολόγιο λειτουργεί πολύ καλά για όσους αισθάνονται άνετα με τα τροπικά μονοπάτια μας.

Ευχαριστώ τον Sir Julius R. Paner του Γραφείου Τουρισμού Sta Cruz που μας βοήθησε, τον Clyde Gingco για την καθοδήγηση και τους καλούς μου φίλους Jeshua Sales και Daryl Comagon που με συνόδευσαν! Στείλτε email στο [email protected] για κρατήσεις/άδειες και άλλες ερωτήσεις!